#25 Lista Obecności + zapytanie

Autorzy, którzy wyrażają chęć dalszego czynnego uczestnictwa w życiu bloga, zobowiązani są do wpisania się na listę obecności. Prosimy, aby w komentarzu uwzględnić wszystkie swoje rezerwacje, tzn. zajmowane przez postać stanowisko (np. nauczyciel, prefekt, ścigający, itp.), wizerunek, zajęcia dodatkowe oraz rangę (np. animag, wila, metamorfomag, itp.).

Na wpisanie się na lisię obecności autorzy mają czas do piątku (05.08.2022, godzina 22:00)

Drodzy autorzy, zwracamy się do Was z krótkim zapytaniem!

W związku z nowym rokiem szkolnym, który rozpocznie się już za miesiąc, chciałybyśmy poznać Wasze zdanie na temat ujednolicenia czasu blogowego z czasem rzeczywistym – czyli innymi słowy, aby powtórzyć rok szkolny 2022/2023 :) Wydaje nam się, że dzięki temu będzie prościej połapać się w realiach, a dodatkowo wydłużymy czas uczęszczania do Hogwartu większości postaciom kanonicznym :)

Prosimy o zostawienie Waszych za lub przeciw przy okazji zapisów na listę obecności.

.


15 komentarzy:

  1. Lennox Murphy, nauczyciel Obrony przed Czarną Magią, opiekun Slytherinu i Klubu Pojedynków, wizerunek: Tommy Flanagan

    Jestem za tym, żeby ujednolicić czas blogowy z rzeczywistym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Salem Graham — nauczyciel wróżbiarstwa — wizerunku użycza Robert Sheehan

    Również głosuję za powtórzeniem roku. Myślę, że będzie to korzystne dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathanael Fortescue – Klub Zaklęć, Klub Ślimaka, wizerunek Leonardo DiCaprio
    James Potter II (jeszcze w roboczych) – ścigający drużyny Gryfonów, wizerunek nieznany

    Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mei Hirata - wizerunek Devon Aoki

    Również jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  5. Candice Sallow obecna, wizerunek bez zmian, koło zielarskie, klub pojedynków i pół-wiła

    Powtórka roku to dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elias Davies, kapitan i szukajacy u Ślizgonów, Klub Ślimaka i Klub Pojedynków, wizerunek Manu Rios

    Jestem za jak pozostali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominique Weasley obecna! Wszystkie informacje bez zmian.

    Jestem za powtórką roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Scorpius Hyperion Malfoy obecny.
    obrońca w Drużynie Quidditcha u Ślizgonów, Klub Eliksirów, Klub Zaklęć
    fc: Lucky Blue Smith

    Nie mam zdania co do powtórki roku. Jeśli wszyscy jej chcą, to nie będę kręcić nosem. Dopasuję się do woli większości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambrosia L. Lestrange jeszcze w wersjach roboczych, ale jest. Rezerwacje pod moim nickiem bez zmian.

    Co do powtórki roku... Jest mi to zupełnie obojętne. Skoro jednak większość przemawia za, nie mam zamiaru stać nikomu na drodze i również opowiadam się za. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aurora Tardieu też jest obecna, całkiem sobie zapomniałam o wpisaniu jej na listę. Jasnowidz, przewodnicząca koła astrologicznego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Albus S. Potter obecny.
    Fc: Jack Dylan Grazer, członek Koła Teatralnego i Klubu Miłośników Literatury. :)

    Również jestem za powtórką roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Silvanus Carrow jeszcze nie opublikowany, ale obecny. Nauczyciel Zaklęć i Uroków, opiekun Klubu Zaklęć, wizerunek: Jaime Astrain.

    Jak dla mnie powtórka roku szkolnego to dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Melduję Effy Fitzgerald :D obie się dostosujemy

    OdpowiedzUsuń
  14. Edward R. Lupin, nauczyciel ONMS obecny.

    Jestem za powtórką roku :)

    OdpowiedzUsuń