czyście widzieli twarz moją, gdy tchnę absolutnym spokojem?


Blue Ross
|VII rok|Krukon |półkrwi mugolak|szukający w drużynie Ravenclawu|02 II|Szkot|Już nie Murray|



11 października 2015
Hej!
Wykrakałaś. Tu też patrzą na mnie jak na kretyna, kiedy w czasie pierwszej rozmowy chcę im wyrysować kosmogram. Myślę, że gdybyś mi o tym nie powiedziała, nawet bym tego nie zauważył [...]
(10 grudnia 2017)

[...]Wiem, miałem przyjechać na święta, ale zaczyna się retrogradacja Marsa i jak pomyślę o tym, że musiałbym się spakować, jechać tym pie  cholernym pociągiem, a potem tłuc się do domu... I jeszcze z powrotem...Chyba wolałbym się utopić. Kotu też się nie chce, a przecież nie zostawię go tutaj, na pastwę tych wszystkich sów. Ale nie martw się, wyślemy Ci pocztówkę [...]

(02 listopada 2018)
[...] W ogóle, znalazłem sobie... Nowe hobby! Wiem, wolałabyś, żebym napisał Ci, że miłość życia. Wiesz, książki są bardziej wyrozumiałe niż potencjalne drugie połówki. Poza tym, no cóż, nawet jakbym chciał, to nie jest dobry moment na zaczynanie związków, Wenus jest w retrogradacji i... Ej, jak to jest, że jeszcze mnie nie wydziedziczyłaś? [...]

(22 stycznia 2020)
[...] Jeśli już musisz, to przekaż mu, że nie obchodzi mnie, co on chce mi powiedzieć. Mam gdzieś jego resocjalizację i żal za grzechy. Mógł się nad tym zastanowić trochę wcześniej, na przykład zanim zrobił to, co zrobił, dał się zamknąć i sprawił, że do końca życia będę się brzydził swojego życia z piętnem syna byłego skazańca. On mnie brzydzi, brzydzi mnie nazwisko Murray, brzydzi mnie nawet pióro, którym o nim piszę. Nie przyznaję się do niego, nie zamierzam zacząć używać jego nazwiska i w ogóle to udaję, że jestem wynikiem partenogenezy. Swoją drogą, podziękuj dziadkom za encyklopedię, jest naprawdę ciekawa, czytam ją do poduszki. Zrobiłbym to sam, ale babcia wciąż sceptycznie podchodzi do sów. [...]


 (15 maja 2021)

[...] Proszę Cię, przestań pisać o przyszłości. Nie wiem, co chcę z nią zrobić. Wiem, że ty w moim wieku doskonale wiedziałaś (ups, i tak nic z tego nie wyszło!) i że mam niewiele czasu, a w nowy rok szkolny powinienem wejść z konkretnym planem. Tylko że po tylu latach w jednym miejscu chce mi się rzygać na sam dźwięk słowa dorosłość.

Kochający

Blue


Dzień dobry, 
tytuł sponsoruje towarzysz Majakowski, twarz Lukas Phillip Ziegele a głupi pomysł na postać chyba ja.
Pani którą przysłoniłam!

12 komentarzy:

  1. [Dzień dobry. Podglądałam, taka jestem. M a ł o mi! Chcemy się dowiedzieć więcej o tym panu, więc albo napiszesz jakiś post fabularny, albo napiszesz z nami wątek, o. Tylko, nie jestem geniuszem i z Oliverem preferujemy burzę mózgów, to tak z góry mówię, w razie chęci.
    Hey Blue, I'm just like you. - właściwie to nie, ale musiałam to napisać, bo mi się skojarzyło, o.
    A i w ogóle to prywatnie bardzo lubię zdjęcie będące wizerunkiem z tymi wystającymi obojczykami i ramionami, skrzywienie ♡
    Witamy, pozdrawiamy i w razie chęci zapraszamy - to dopiero jest poezja! o.O]

    Oliver Johnson

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy serdecznie i życzymy udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć znowu! Podoba mi się karta składająca się z fragmentów poszczególnych listów, do tego zaciekawiła mnie kreacja tegoż mugolaka, dlatego zaproszę od razu do siebie, ponieważ bardzo chętnie poznam go bliżej w trakcie rozgrywki. Nie mam, póki co sprecyzowanego zamysłu, aczkolwiek coś podsunę, gdy wybierzesz sobie którąś z moich postaci. Tymczasem życzę niezapomnianej zabawy i masy weny, gdyż jej nigdy dość!]

    Malcolm Letherhaze & Nevell Milsent

    OdpowiedzUsuń
  4. [Kocham Szkotów, oryginalne-pomysły-na-karty-na-które-sama-bym-nie-wpadła i fakt, że mam wrażenie, że ostatni akapit listu jest jak żywcem wyjęty z ust mojego Vinniego. Skoro wszechświat już zadecydował, że Blue dzieli z nim dormitorium to aż obrażę się, jeśli tego nie wykorzystamy i czegoś nie rozpiszemy!
    Dużo weny serdecznie życzę, oraz że zmarnujesz trochę jej na mnie liczę (goń się, Johnson, nie odbierzesz mi zabawy w rymowanie)]

    V.Greed/S.Blackwall

    OdpowiedzUsuń
  5. [Klimatyczne zdjęcie, piękna karta, jest oczarowana. Jeśli mówi ze szkockim akcentem, to jestem kupiona. <3 A Callie byłaby pewnie zachwycona kosmogramem. Cześć, witaj wśród nas i zostań z Blue na długo. <3 (jestem świeżo po lekturze Love, Simon, więc ten Blue też mi się bardzo podoba)]

    Callie

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Karta mbie zachwyciła. Aż pozwoliłam sobie na kanapkę z nutellą. Wzruszyłam się. Jeżeli Blue potrzebuje dobrej duszy w szkole to zapraszam do Bernadetty albo Victorie W. ]

    Victorie W. & Bernadetta

    OdpowiedzUsuń
  7. [ Nie mogę wyjść z podziwu jak świetnie i pomysłowo jest napisana karta. Minimalistycznie, dozuje informacje i tak bardzo zachęca do wątku, że nie można się oprzeć! Także ja się opierać nie będę i chętnie na wątek zaproszę ( ostatecznie przekonała mnie partenogeneza). Witam serdecznie na blogu i życzę udanej zabawy! :) ]

    Aerys Barlow

    OdpowiedzUsuń
  8. (Witamy serdecznie w gronie Krukonów! Jako astronomiczny zapaleniec bardzo dobrze rozumiem brak chęci na powrót do domu z powodu retrogradacji Marsa. No bo jak można przeoczyć takie cudowne zjawisko? Kochający Blue od razu przypomniał mi o filmie Love, Simon ale zdecydowanie wolę tego twojego niebieskiego, niż tego w filmie. Zostań z nami jak najdłużej, baw się dobrze, a w razie chęci zapraszam do swojego Blacka!)

    Arthur Black

    OdpowiedzUsuń
  9. [Doczekałam się. Chodź do mojego jasnowidza, oni się powinni dogadać. Valery nie może doczekać się spotkania z kimś, kto ma większego świra od niego.]

    OdpowiedzUsuń
  10. [Johnson zaprasza na wycieczkę do świata mugoli, pół Hogwartu już jest umówione na resztę wakacji, ale i dla Ciebie znajdzie się miejsce. Pierwszy dzień w gratisie! W razie konkrtetnych ustaleń odezwij się na maila, bo nie lubię śmiecić pod kartami ;)]

    Johnson

    OdpowiedzUsuń
  11. [Tak się składa, że ostatnio inni koledzy z dormitorium zachowali się bardzo niemoralnie, kradnąc Vinniemu jego kochaną gitarę, więc biedak - mimo tego, że na każdym kroku wmawia sobie pacyfizm - marzy o siarczystej zemście. Może chciałby wykombinować coś właśnie w dormitorium, a Blue, przyłapując go na realizacji jego zamierzeń chcąc nie chcąc zostałby wplątany w mroczną intrygę?]

    PS. jeśli lubisz rymy to polecamy z płytką wystalkowanie naszego rymowanego wątku między Vinnym a Oliverem 8)

    OdpowiedzUsuń
  12. (No u mnie ten limit to już jest maks, poza tym doszedł mi jeszcze wątek grupowy więc nie wyrobię. Ale jeśli coś się u mnie zwolni to pewnie tu wrócę i się odezwę. Tymczasem życzę powodzenia ze zGreedem, oby Cię nie zamęczył.)

    Black

    OdpowiedzUsuń