Puchar Domów - mała niespodzianka od belfra

Przyszło mi do głowy, że skoro mamy na blogu system punktowy, fajnie byłoby jakoś wyróżnić osoby ze zwycięskiego domu, co by ta wygrana nie przeszła tak cicho i niezauważenie. Trochę się spóźniłem, w dodatku odstawiam samowolkę, ale liczę, że Administracja się za ten post nie obrazi ;) Z kilku artystycznych form padło na kolaże, bo były najłatwiejsze do zrobienia spośród rzeczy, które można spersonalizować. Mam nadzieję, że się spodobają.

Tak, więc, GRATULACJE dla naszych Puchonek, Emerson i Verse! 



Lavon ma cichą nadzieję, że do ogłoszenia następnych wyników Gryffindor przestanie świecić pustkami, a Slytherin nie wygra. Wcale nie jest stronniczy. Wcale. 


5 komentarzy:

  1. Nie zapominajmy o reszcie autorów, którzy również dołożyli swoją małą cegiełkę do zwycięstwa. Wszyscy jesteśmy ze sobą na równi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Głosku, dziękuję ślicznie za to wyróżnienie! Gratuluję wszystkim Puchonom, którzy przyczynili się do zwycięstwa ;) I życzę nam, autorom, więcej tak radosnych okazji do świętowania… :D ]

    Emerson Bones

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich Puchonów od dyrektora! Następnym razem po prostu dowalimy z Longbottomem na zakończenie 500+ punktów dla Gryfonów, wzorem Dumbledore'a :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i tak tu widzę faworyzację jednego z domów! :D
    Gratulacje dla zwycięzców,mam nadzieję że kiedyś Slytherin utrze im nosa :D
    Geneviev Blackwood

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziękujemy pięknie! :)

    Verse Millward

    OdpowiedzUsuń