Jak krew w piach cały ten mój strach


LUCY WEASLEY

7 komentarzy:

  1. [Kojarzę Twoją pannę! Mimo tego, że nigdy wcześniej nie należałam do Hogwartu, to pewnej nocy chyba mi się nudziło i dokopałam się do tej pięknej, rudej czupryny. <3 Od razu zwróciłam na nią uwagę! Wspaniały opis, naprawdę. :) Zapraszam do siebie, w razie chęci! :D]

    Mulciber, Nott

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Zawsze wyobrażałam sobie, że Percy był niezwykle wymagającym ojcem, więc życie jego dzieci nie mogło być łatwe. I poniekąd właśnie to udało mi się wywnioskować z opisu, który został naprawdę świetnie skonstruowany i w dużej mierze przedstawia charakter Lucy :3 I od razu widać, że Weasley, te ich włosy!
    Raczej nie widzę punktu zaczepienia między naszymi paniami, więc w chwili obecnej mogę życzyć udanego pisania panną Weasley :)]

    Grace McCoy

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Hej! Córka Percy'ego - już jej współczuję! To jest jedyny Weasley, którego szczerze nie znosiłam. Lucy wydaje mi się być taką kochaną, nieco zagubioną duszyczką, która próbuje znaleźć miejsce dla siebie. Wizerunek też jest urzekający! Życzę Ci dużo veny i wątków, a gdybyś chciała coś razem stworzyć to wiesz, gdzie mnie szukać. ]

    Loreta Gellert

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Jak dobrze widzieć dobrze znanego rudzielca <3 Weasley’owie na blogu zawsze mile widziani, a byłam ciekawa czy po tym, gdy zdecydowałaś się wrócić z Gail, wkrótce pojawi się też Lucy. Bardzo się cieszę, że intuicja mnie nie zawiodła i znów mogę wzdychać do tych nieziemskich włosów :) Przyznam szczerze, że zastanawiałam się jaki ewentualnie wątek mogłabym Ci zaproponować, ale trochę boję się, że poza wspólnym domem, za mało punktów wspólnych do jakiegoś sensownego powiązania, a bez tego trudno byłoby coś wymyślić, bo jednak pięć lat (Alex jest ewidentnie stary) różnicy, to przepaść w tym wieku… Jeżeli jednak uda mi się na coś wpaść – kombinuję z ewentualnym odkryciem sekretu Alexa dzięki animagii, ale wolałabym nie otwierać na razie tej puszki Pandory – to od razu się zgłoszę z pytaniem o chęci :) ]

    Urquhart

    OdpowiedzUsuń
  5. [Jaki z niej uroczy animag! :D Nie wiem czy powinnam od tego zaczynać komentarz, ale naprawdę - słodziak!<3 ;D No kurczę, patrząc na to kto jest jej ojcem ma przed sobą spore wyzwanie. Na pewno dość sporo od córki wymaga, niczego innego bym się nie spodziewała. :D Mam nadzieję, że dobrze będziesz się tu z Lucy bawić i znajdziesz same wciągające wątki!^^]

    Castor Blackthorne

    OdpowiedzUsuń
  6. [Właśnie miałam nadzieję, że w miarę realistycznie wyszła jej historia! Po napływie weny i pomyśle na postać przyszedł kryzys i zaczęłam sklejać kilka swoich starych kart razem haha! Ja jak najbardziej jestem chętna na wątek, teoretycznie z Gail łączy ją ten sam dom, ale myślę, że coś ciekawego może wyjść z Lucy też! Jeśli masz jakiś pomysł co byśmy mogły zrobić z naszymi panienkami to daj mi znać, a jak nie, to zrobimy burzę mózgów :)]
    Lor

    OdpowiedzUsuń
  7. [Czytam dzisiaj już drugą kartę Twojej postaci i sama nie wiem, czy bardziej spodobała mi się Gail czy może jednak Lucy. Obie mają w sobie coś świetnego! :D Współczuję szczerze tych wszystkich ciągłych kłótni, których Lucy musiała wysłuchiwać. :/ Oby chociaż w Hogwarcie znalazła na jakiś czas wytchnienie. ^^]

    ponownie Lestrange

    OdpowiedzUsuń